Marketing

Ponad 22 lata doświadczenia w prowadzeniu strategii marketingowych firm.

Zapewniamy kompleksową obsługę marketingową budując przyjazne relacje z Klientem oparte na starannej analizie potrzeb i oczekiwań.

Co robimy

  • tworzenie kompleksowych strategii marketingowych, określanie celów, wybór kanałów promocji i ustalenia budżetowe
  • prowadzenie obsługi mediów społecznościowych
  • obsługa kreatywna (przygotowywanie i realizacja kreacji kampanii reklamowych)
  • tworzenie narzędzi reklamowych i promocyjnych (materiały handlowe, prezentacje, broszury, manuale, podręczniki, etc.)
  • tworzenie systemu identyfikacji wizerunkowej (pierwszorazowo lub lifting zastanej)
  • produkcja filmowa
  • tworzenie i optymalizacja stron internetowych
  • zarządzanie badaniami rynku i analizą konkurencji

Co nas wyróżnia

Doświadczenie

długoletnie odświadczenie w prowadzeniu strategii marketingowych w różnorodnych obszarach

Szerokość obsługi

praktyczna, szeroka znajomość ryóżnorodnych  narzędzi marketingowych

Jakość

jakościowa obsługa dająca komfort codziennej pracy osobie odpowiedzialnej w przedsiębiorstwie za marketing

NEPI Rockcastle, wiodący inwestor oraz deweloper nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, współpracował z agencją Ansamble w okresie 3,5 roku w zakresie obsługi kreatywnej. W tym czasie udało się wypozycjonować centrum handlowe na lidera na lokalnym rynku i osiągnąć wyższe niż zakładane wskaźniki biznesowe obrotów i odwiedzalności.

Wdrożone przez agencję nowe podejście kreatywne sprawdziło się zarówno w ramach kampanii wizerunkowych jak i akcji taktycznych. Stworzony Key Visual zwiększył rozpoznawalność przekazów marketingowych. Niezwykłość kampanii polegała na tym, że dawała ona niezliczone możliwości adaptacji kreatywnych, które za każdym razem tworzyły nową kompozycję i dawały świeży efekt.

W czasie trwania współpracy zdecydowaliśmy się nominować działania do nagrody PRCH Retail Awards w kategorii Kampania wizerunkowa roku. Propozycje kreatywne agencji wychodziły poza schemat. Stworzona kampania wykorzystywała unikalne na rynku polskim podejście oparte na prezentacji autentycznej oferty najemców centrum. Propozycje kreatywne były świeże, pełne energii i radości. Skróciły one dystans, inspirowały i zatrzymywały się na indywidualnym zapotrzebowaniu klienta, odnosząc do satysfakcji, którą mogą dawać zakupy.

Nowe podeście do kampanii to nie wszystko, o sukcesie świadczą przede wszystkim wyniki, a te zanotowane zostały zarówno we wzroście odwiedzalności centrum jak i w obrotach najemców.

Wszystkich zainteresowanych zachęcam do współpracy z Ansamble.

Monika Kupryjaniuk, Regional Marketing Manager, NEPI Rockcastle